vrijdag 13 november 2015

Anti-Cal deel 24

Hoe dichter we bij de voltooiing van ons project komen, hoe meer zin ik heb om eraan te werken, en hoe minder zin ik heb om het af te maken! Daarom werk ik ook zo graag aan grote projecten. Als ze eenmaal af zijn, vind ik er niet veel meer aan. En dus... speel ik eerlijk gezegd met de gedachte om hier toch maar een dekentje van te maken, in plaats van een bedshawl, zoals mijn bedoeling was. Kan ik nog leuk spelen met de kleurtjes, en de restjes die overblijven wegwerken, en zo. Wat wordt het bij jullie? Een shawl of een deken?

Ik zal de blokken van deze week eens even doorgeven (zoals altijd excuses voor de foto. Hoe die derde granny er zo blauwig uit kan zien, weet ik niet. Dat is hij namelijk echt niet!):


Blok 57:
munt - munt - cerise - olijf - munt - flessengroen

Blok 58:
olijf - olijf - hei - bruinroze - cerise - flessengroen

Blok 59:
oker - oker - wijn - olijf - lila - flessengroen

Nog zes blokken (als je voor de bedshawl gaat). Dat wil zeggen: nog twee weken en dan begint het Grote Aan Elkaar Zetten. Hoera!

1 opmerking: