vrijdag 23 oktober 2015

Anti-Cal deel 21

Nou, op de valreep, hoor. Eerlijk gezegd was ik helemaal vergeten te bloggen - was zelfs al op weg naar bed toen ik het me herinnerde! De foto is een beetje prut (volgende week zal ik de mooie camera maar weer eens opsnorkelen om daar foto's mee te maken. Zien jullie de kleuren ook eens zoals ze horen), maar je komt er wel uit...


Blok 48:
bruinroze - bruinroze - hei - munt - roze - flessengroen

Blok 49 (vergeet de foto want die kleuren zie je hierboven echt niet):
lila - lila - roze - munt - olijf - flessengroen

Blok 50:
wijn - wijn - blauw - olijf - cerise - flessengroen

Nog maar 15 blokken te gaan als je, zoals ik, de bedshawl maakt! Als je een grotere deken wilt, dan moet je nog even door, maar voor wie met mij meedoet: vanaf nu doe ik iedere week 3 blokken. Dan zijn we begin december klaar en kunnen we ons storten op het in elkaar zetten en het haken van de rand. Ik heb er ontzettende zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen