vrijdag 18 september 2015

Anti-Cal deel 16

Nou moe... Die inlogproblemen met mijn eigen computer blijven, dus lukt het me deze week wéér pas op vrijdag om te updaten. Ga er voortaan voor het gemak maar vanuit dat de update-datum voor de Anti-Cal iedere vrijdag wordt, in plaats van donderdag. Om teleurstelling te voorkomen :o)

Dit zijn de drie blokken voor deze week:


Blok 36:
wijn - wijn - munt - roze - olijf - flessengroen

Blok 37:
bruinroze - bruinroze - olijf - lila - bruinroze - flessengroen

Blok 39:
hei - hei - munt - roze - olijf - flessengroen

Blok 39 is weer hetzelfde als blokken nr. 26 en 31 (als mijn administratie klopt). Dit heeft een beetje te maken met persoonlijke smaak: ik vind dit een heel mooi blok, en er moeten er een paar dubbel, of zelfs driedubbel of vierdubbel gemaakt worden. Je kunt natuurlijk ook een paar van jóúw favoriete blokken dubbel maken, in plaats van de mijne :o)

Prettig weekend, en tot vrijdag!

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oh... Duh. Ik wil hem zó graag af en op mijn bed dat ik op de zaken vooruit loop :o)

      Verwijderen