vrijdag 11 september 2015

Anti-Cal deel 15

Excuses voor de afwezigheid vorige week. Ik wil jullie niet vervelen met technisch details, maar tegenwoordig moet ik, om dit blog te kunnen updaten, mijn oude computer uit de mottenballen halen. En als ik zeg 'oude computer', dan bedoel ik eigenlijk 'houten computer', want zó oud is ie. De 'e' doet het bijna niet, en het pijltje naar links doet het niet meer, en hij maakt oorverdovend herrie. Alsof ie op diesel loopt. Maar goed, wee zijn er weer, en deze keer natuurlijk met drie blokken, om de schade een beetje in te halen. In de winkel liggen overigens pakketjes deel II klaar, voor als je door de voorraad heen begint te raken. Met dit pakket erbij moet je de deken af kunnen maken. Hopelijk voor Kerst. Als dit gammele bakbeest het zolang uithoudt :o)


Blok 33:
bruinroze - bruinroze - mint - roze - oker - flessengroen

Blok 34:
bruinroze - bruinroze - oker - mint - bruinroze - flessengroen

Blok 35:
mint - mint - bruin - roze - bruin - flessengroen

Leuk of niet? We zijn inmiddels over de helft (tenminste als je 'm net zo groot maakt als ik)!

Volgende week weer 3 blokken. Vanwege de opgelopen vertraging. Prettig weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten