vrijdag 31 juli 2015

Anti-Cal deel 10

Oei oei, een dag te laat... Gisteren was zo'n dag - je kent ze wel - die redelijk begon en opeens volledig uit de hand liep door omstandigheden. Vandaag staat alles weer op het spoor, en kunnen we zonder verder oponthoud verder met de Anti-Cal. Vorige week beloofde ik drie vierkantjes, dus jullie krijgen het druk deze week :o) Dit zijn ze:


Blok 21:
olijf - olijf - bruinroze - aqua - bruinroze - flessengroen

Blok 22 (dit is hetzelfde blok als blok 7):
mint - mint - roze - oker - bruinroze - flessengroen

Blok 23:
roze - roze - bruinroze - mint - hei - flessengroen

Iedere keer denk ik: NU ga ik alle blokken die ik tot nu toe heb aan elkaar zetten, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Druk druk druk, onder andere met die prachtige herfstsjaal die ik van de week op Facebook had gezet.


Voor degenen die 'm ook zo mooi vonden: volgende week liggen er pakketjes klaar in de winkel om er zelf een mee te maken. Van iedere kleur heb je maar een beetje garen nodig, dus we stellen zelf pakketjes samen met heel mooie mini-strengetjes. Daarin zit o.a. Rowan, Noro, Annell en Katia in verschillende kleuren, diktes en materialen. En voor degenen die Facebook stom vinden en toch willen weten over welke sjaal ik het heb: dit is een gratis patroon, in het Engels, maar met tekeningen, en je vindt het HIER. De tekeningen zijn sowieso duidelijker en preciezer dan de beschrijving.

Nou, genoeg om het weekend door te komen dacht ik zo. Geniet ervan en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen